L'equip, format per psicòlegs, psicopedagogs, mestres i tècnics, treballem conjuntament donant eines i estratègies i acompanyant el nen/a en els seus aprenentatges i desenvolupament psicoevolutiu.
La nostra metodologia de treball parteix dels coneixements, habilitats i recursos de les quals disposa l'alumne inicialment. Comencem amb una avaluació inicial per determinar els eixos bàsics de la nostra intervenció. A continuació dissenyem un programa de treball personalitzat per cada nen/a i el portem a terme.
Periòdicament i de forma conjunta valorem l’evolució del nen/a i revisem els objectius plantejats, tot adequant-los a les seves necessitats individuals i si ho considerem adient, iniciem un procés diagnòstic.
Al mateix temps, oferim consultes i assessorament als pares en temes educatius: gestió de límits, problemes de conducta, dificultats d’aprenentatge, emocionals i d’habilitats socials o qualsevol altre aspecte relacionat amb el desenvolupament de l'alumne.
INDICADORS
-
Noto alguna cosa estranya en el meu fill/a però no sé a on adreçar-me.
- Mostra resultats negatius a l'escola, o els resultats no es corresponen a tot l'esforç dedicat.
- Mostra dificultats en lectura, escriptura, càlcul, organització, orientació espacial, memòria, etc.
- Es mostra desmotivat, amb dificultats per establir relacions socials i/o amb una baixa autoestima.
- Li
costa molt mantenir l'atenció i concentració i/o es mostra impulsiu
- Mostra
problemes de conducta a casa i/o a l'escola
- Mostra dificultats d'autonomia i/o immaduresa